Måndag

Vart tog den här dagen vägen? Efter jobbet åkte jag ner på stan en stund, handlade på vägen hem, lagade mat och vips så var klockan åtta. Och då började årets Musikhjälen. Jag har dock redan slagit av, för jag hade tänkt gå och lägga mig. 

Varje måndag morgon tänker jag att jag ska lägga mig tidigt på kvällen, och idag lyckades jag också. Sen får vi väl se när jag somnar. 

I morse när vi vakande möttes vi av en konstig lukt. Det luktade som kattpiss i hela huset och Jens var helt övertygad om att Rut hade kissat PÅ honom den här gången. När vi öppnade ytterdörren märkte vi dock att stanken kom utifrån, det var tydligen något som hade gått snett på Östrand. Tur var väl det. 

(null)

Jens åkte i morse igen och den här gången kommer han inte hem förrän torsdag. Men det gör inget, känner på mig att den här veckan kommer gå mycket snabbare än vanligt. 

Jag hoppas att elektrikern kommer den här veckan, men det verkar tyvärr inte så. Skulle bara vara så skönt att göra klart där inne nu. 

God natt! 
Allmänt | |
Upp