Första träningen med B.A.B.Y runners idag

God kväll! 

Idag har jag varit på intervallträning med B.A.B.Y runners. Så himla kul! 

Vi började med ett lugnt uppvärmningsvarv runt Sticksjön. Sedan körde vi lite löpteknik som bestod av höga knän, snabba fötter och spark i rumpan, benböj, hoppa på ett ben ( nä, jag vet inte vad övningarna egentligen heter, men ni fattar säkert). Därefter var det dags för intervaller. Springa 30 sek, vila 30 sek, ggr åtta. En vila på tre min och sedan åtta intervaller till. Det bästa är att det är individuell träning, även fast man tränar tillsammans. Jag har väldigt svårt att springa intervaller själv, Så det här är perfekt. Jag måste säga att jag var lite nervös innan jag testade detta för första gången ifjol. Men jag är glad att jag testade. Alla är så snälla, trevliga och peppnade. Så följ med mig dit nästa vecka vettja! 




Allmänt | |
Upp