Måndag

Hej! 

Båda sover just nu. Det är ganska ovanligt att dom sover samtidigt, så jag passar på att vila lite i soffan.

Karin har ju börjat vakna vid 06, så nu sover hon nästan varje dag på ett eller annat sätt. Förmodligen är det väl därför hon vaknar tidigare också. Moment 22 det där. 

(null)

(null)

Karin tränar vidare med pottan. Hon har ingen blöja dagtid nu. Och hon har även klarat sig utan på förskolan. Hon vill dock inte gå på pottan där, så hon har hållit sig hela dagen stackaren. Vi har inte heller testa att vara borta nån längre tid, så jag vet inte vi ska lösa det. Jag skulle vilja att hon vågar kissa på toan, men än så länge vägrar hon det. Att bajsa på pottan har också varit en kamp, men nu börjar det släppa lite 💪🏼 Hon gillar pottkalendern jag köpte till henne. 

(null)

Ingrid är nöjd och glad för det mesta. Matintroduktionen med henne har varit enkel. Hon äter med god aptit allt jag serverar. Jag kör på mycket plockmat nu, och hon gillar det. Jag har gjort grötprinnar, ungdsbakad mannagrynsgröt, ärtbiffar m.m. Blodpudding gillar hon också. Äter väl ungefär lika mycket som Karin 😂💪🏼

(null)

(null)

Nu måste jag gå och väcka Karin. Hörs! 

Allmänt | |
Upp