Våren är här

Hej! 

Vilken dag! Äntligen vår! Det har töat så mycket idag, och det gör mig på så bra humör. Efter att vi kom hem från förskolan så hämtade jag ner rutschkanan från logen. Så det blev rutschkana och såpbubblor hela eftermiddagen. När Jens kom hem grillade vi kyckling och gjorde en bulgursallad ☀️ Så underbart att sitta ute i solen och känna doften av grillen. Vi har i och för sig grillat hela vintern, men det är den helt annan grej den här årstiden.

Det kommer säkert komma fler bakslag, men det gör inget nu när så mycket snö har försvunnit. Kommer det mer snö nu så brukar den försvunna nästan med detsamma. Den här vintern har varit såååå lång och även fast jag alltid ser fram emot vår, så är jag mer taggad än vanligt i år. 

För en månad sen var jag inte det minsta sugen på odlingssäsong, men nu känns det faktiskt kul igen. Jag hoppas VERKLIGEN på en mindre blåsig sommar i år. 

Såhär såg det ut i fredags, och idag är det ingen snö kvar alls på uppfarten. 

(null)

Här kommer lite blandade bilder från senaste tiden. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Intervaller med brudarna, sjukhusbeök, invigning av nya vagnen och en bebis som jag inte får nog av ❤️❤️❤️ 

I morgon verkar det ska regna, och jag kunde inte bry mig mindre. Så länge det är plusgrader är jag nöjd. 

Hörs en annan dag. 
Allmänt | |
Upp