Torsdag

God kväll! 

Idag på dagen kom pappa hit och hängde med Ingrid en stund, så att jag kunde följa med Lisa och Linnea och ta några varv runt elljusspåret. Magiskt väder för en skidtur. Fina spår, sol och några enstaka minusgrader. Bättre blir det inte. Nu vill jag att februari och mars ser exakt ut så. Men redan nästa vecka blir det plusgrader igen ☹️ 

(null)

(null)

(null)

(null)

Idag hände nåt som aldrig hänt i Karins tvååriga liv. Hon somnade på soffan medan jag försökte laga middag. Jag fick lämna allt och försöka få liv i henne. Men trots att det bara blev några minuters sömns för henne, så vägrade hon sova nu ikväll. Snart åker jag och köper en spjälsäng åt henne, Hur kan en tvååring behöva lika lite sömn som en vuxen människa?! 

Nu har jag sovit med Ingrid sen i söndags, men i natt är det äntligen min tur att sova ensam. Inget slår det känslan på kvällen. Att man har en hel natts sömn framför sig 🎉 Nu har Karin varit frisk orimligt länge, så hon lär väl vakna pga täppt näsa i natt bara därför…






Allmänt | |
Upp