Tisdag

Hej! 

Bloggen glöms bort allt oftare. Det finns inte så många lediga stunder längre. Och dom stunder som finns skrollas det oftast Instagram och TikTok 🙄 Eller så googlar jag frenetiskt på något som finns på inköpslistan. Just nu är det rullgardiner som gäller. Jag kan liksom inte köpa vilken som helst. Snygga, diskreta, enkla att ta bort, mycket mörkläggande, gärna kortare än standard osv. Ja ni fattar, det kräver sina googlingstimmar…

I helgen var det dags för del 2 av våra "Halv åtta hos mig"- middagar. Denna gång hos Malin. Så himla gott och roligt i vanlig ordning 🙌🏼 USA-tema denna gång 🇺🇸 

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Hela söndagen spenderades utomhus i det fina vädret. Även fast vårvintern är bra härlig så är jag så klar med snön och isen nu. Gräsmatta tack! Jag är så taggad på vår! Cykla, springa, elda och vårstäda längtar jag efter nu. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




Allmänt | |
Upp