Tisdag

Ingrid har börjat sova hela nätter 🙀🥺❤️ Jag vågar knappt skriva det. Men i en vecka har hon sovit från typ 20-06. Ibland hör man henne skrika till eller böka runt, men vi har inte behövt gå in till henne på flera nätter. Det är ju en så stor milstolpe i småbarnslivet. 

Karin och Ingrid har verkligen haft ett liknade sömnmönster, förutom att Karin alltid skrek sig själv till sömn. 

(null)

(null)

(null)

Livet återvänder hörrni! Och snart är det vår! Just nu känns det inte som så, men snart kommer plusgraderna tillbaka hoppas jag. Jag blir lika deprimerad varje gång det blir ett bakslag med snö, men jag ska försöka att ignorera det just nu. Det lär ju inte vara det sista. 

Snart är det påsk och vi har inga speciella planer. Vädret verkar inte ska bli det bästa, så jag funderar på att gömma mig i garaget i några timmar och väcka dahliorna från vintervilan. Jag har en känsla av att det är många som inte har överlevt denna gång, så det är nog bra att ta tag i det där snart, i fall jag måste köp nya. 

Hörs! 



Allmänt | |
Upp