Söndag

Hej! 

Idag tog jag mig ut på en liten skotertur. Ensam 🙏🏻 Det var härligt, även om det bara blev en kort sväng. Jag höll på att frysa tummen av mig den lilla sträcken. Men vackert var det. Jag ser verkligen inte fram emot veckans plusgrader och storm ☹️ 

(null)

(null)

(null)

Jag har precis nattat Ingrid och Jens håller på att natta Karin. Vi började tvärtom men byttes av nyss. Herregud, halva kvällarna går till detta. Och hela nätterna går till att försöka få Ingrid av sova. Jag vet inte hur länge jag kommer stå ut. Jag trodde det skulle bli bättre när vi slutade mata henne på natten, men det har snarare blivit tvärtom. Det kanske tyder på att hon är hungrig på natten, men samtidigt brukar hon inte äta så mycket då. Och hur många bajsblöjor är rimligt att byta på natten egentligen? 
Nä nu kan man inte låta bli att längta tills hon blir äldre. Eller i alla fall tills man får en halv natts sömn. 

(null)

(null)

Allmänt | |
Upp