Tisdag

Hej! 

Januari alltså, bra seg månad. Plusgrader i några dagar och nu ishalka. Snö imorgon igen. Trött, tröttare, tröttast är vi också. Finns det nåt hopp en framtiden? Ungefär så känns det.  Tur att ljuset är på väg tillbaka i alla fall. Imorse var det ljust när jag lämnade Karin på förskolan 🙏🏻 

Ingrid forsätter att sova som en kratta på nätterna. Igår bajsade hon noll gånger på dagen och TVÅ gånger på natten. Och vaknade flera gånger utöver det. Suck. Det blev en deppig början på detta inlägg.

Men det har ju hänt lite kul på sistone också. I lördags hade vi första "Halv åtta hos mig"- middag hemma hos Jossan. Vi har lottat ordning och land. Jossan var först ut av oss åtta tjejer och hon hade Italien som tema. Nästa gång blir mitten av mars hos Malin. Jag är femma i ordningen, så min middag lär väl bli till sommaren. 

Annars då? Jag, Lisa och Linnea tog oss ut på en skidtur runt elljusspåret i Kovland förra veckan. Jag var livrädd innan. Jag har inte åkt skidor sen högstadiet typ?! Men jag överlevde och på torsdag ska vi åka igen. Jag hoppas att det kommer bli mitt nya intresse, för jag behöver verkligen komma igång med någon slags träning nu. 

Det blev även premiär för inomhusträningen idag. Jag har inte varit med där sen innan sommaren. Men den träningen är en så dum tid, mitt i läggningen mellan 19-20. Och just för tillfället är det inte så kul att behöva lägga båda två ensam… så vi får se hur det blir med det framöver. Jag är mer taggad på löpning, men det känns ändå motigt att börja just nu. Jag längtar efter våren!

Hörs!!

(null)

(null)

(null)


(null)






Allmänt | |
Upp